Adminisztrációs szolgáltatáscsomag

Szabályzat készítés

A szabályzatkészítés szolgáltatás biztosítja ügyfeleink részére, az adott civil szervezet - alapítvány, egyesület - jogszabályban előírt vagy a működés átláthatóságát segítő szabályzatainak elkészítését. Kiemelt figyelmet fordítunk a civil szervezet (alapítvány, egyesület) a pályáztató intézmény, a pályázó szervezet, a magán adományozó működését érintő kérdésekre.

Az alábbi szabályzat típusok elkészítését vállaljuk:

  • számviteli politika:

    • Az eszközök és források leltározási és leltárkészítési szabályzat
    • Az önköltségszámítás rendjére vonatkozó belső szabályzatot
    • Pénzkezelési szabályzat

  • Munkavédelmi szabályzat
  • Iratkezelési szabályzat (határozatok tára, alapdokumentumok, irattárolás rendje…)
  • Tűzvédelmi szabályzat

Titkársági szolgáltatások

A titkársági szolgáltatás során felmerülő adminisztrációs feladatok sok civil szervezet számára idegen terület, ezért gyakorlati tanácsokkal segítjük őket. A civil szervezet - alapítvány, egyesület - működéséhez szükséges speciális dokumentumok előkészítése valamint a civil szervezetek pályázatához vagy pályáztatásához kapcsolódó kommunikáció lebonyolítását is vállaljuk.

A titkársági szolgáltatás keretében Alapítványunk az alábbi feladatokat végzi:

  • az egyszerűbb szervezetalapítás segítése, konzultáció a megfelelő szervezeti forma kiválasztásához,
  • az alapításhoz szükséges iratminták, vázlatok biztosítása,
  • szervezet-átalakítás (közhasznú jogállás megszerzéséhez szükséges teendők)
  • közhasznúsági beszámolóval kapcsolatos jogszabályok betartását segítő tanácsadás
  • civil szervezet – alapítvány, egyesület – létesítő okirat (alapító okirat, alapszabály) módosítása adatváltozások jelentése az illetékes hatóságok felé (NAV, Város Adóosztálya, Bank, KSH, EPER, stb.)
  • szja 1% -kal kapcsolatos jogszabályi kötelezettségek intézése
  • hatósági igazolások beszerzése
  • sajtótájékoztató, konferencia, rendezvények szervezés
  • iktatási rendszer kialakítása
  • belső számlanyilvántartás kialakítása
  • határozatok tára
  • közgyűlés dokumentumainak vezetése (meghívó, jegyzőkönyv, jelenléti ív, határozatok)
  • önkéntes nyilvántartás
  • iratmegőrzés
  • kiadványszerkesztés, reklámanyag tervezés
  • fénymásolás
  • nyomtatás
  • eszközbérlés (projektor, laptop, paraván, vetítővászon)
  • rendezvényekhez helybiztosítás (képzés, megbeszélés, kisebb létszámú összejövetel)

A Titkársági szolgáltatást igénybe veheti folyamatos szolgáltatásként, és akkor nem lesz gondja az adminisztrációs teendőkre, jogszabályoknak megfelelés nyomon követésére; vagy kérheti alkalmanként, ha egy-egy konkrét kérdés felmerül.

Mérföldkő szolgáltatás:

Olyan komplex szolgáltatási csomag, mely adott pillanatban a szervezet meghatározott dokumentumainak a rendbetételét, jogszabályi harmonizációját teszi rendbe (pl. vezető váltás esetén), ami után a szervezet vezetője, vagy általa kijelölt személy a megnyugtatóan rendbe rakott dokumentumokat maga is felelősen tudja kezelni. Az érintett dokumentumok köre a szervezet vezetőjével közösen kerül kijelölésre.