Adminisztrációs szolgáltatáscsomag
Szabályzat készítés
A szabályzatkészítés szolgáltatás biztosítja ügyfeleink részére, az adott civil szervezet – alapítvány, egyesület – jogszabályban előírt vagy a működés átláthatóságát segítő szabályzatainak elkészítését. Kiemelt figyelmet fordítunk a civil szervezet (alapítvány, egyesület) a pályáztató intézmény, a pályázó szervezet, a magán adományozó működését érintő kérdésekre.
Az alábbi szabályzat típusok elkészítését vállaljuk:
- számviteli politika:
- Az eszközök és források leltározási és leltárkészítési szabályzat
- Az önköltségszámítás rendjére vonatkozó belső szabályzatot
- Pénzkezelési szabályzat
- Munkavédelmi szabályzat
- Iratkezelési szabályzat (határozatok tára, alapdokumentumok, irattárolás rendje…)
- Tűzvédelmi szabályzat
Titkársági szolgáltatások
A titkársági szolgáltatás során felmerülő adminisztrációs feladatok sok civil szervezet számára idegen terület, ezért gyakorlati tanácsokkal segítjük őket. A civil szervezet – alapítvány, egyesület – működéséhez szükséges speciális dokumentumok előkészítése valamint a civil szervezetek pályázatához vagy pályáztatásához kapcsolódó kommunikáció lebonyolítását is vállaljuk.
A titkársági szolgáltatás keretében Alapítványunk az alábbi feladatokat végzi:
- az egyszerűbb szervezetalapítás segítése, konzultáció a megfelelő szervezeti forma kiválasztásához,
- az alapításhoz szükséges iratminták, vázlatok biztosítása,
- szervezet-átalakítás (közhasznú jogállás megszerzéséhez szükséges teendők)
- közhasznúsági beszámolóval kapcsolatos jogszabályok betartását segítő tanácsadás
- civil szervezet – alapítvány, egyesület – létesítő okirat (alapító okirat, alapszabály) módosítása adatváltozások jelentése az illetékes hatóságok felé (NAV, Város Adóosztálya, Bank, KSH, EPER, stb.)
- szja 1% -kal kapcsolatos jogszabályi kötelezettségek intézése
- hatósági igazolások beszerzése
- sajtótájékoztató, konferencia, rendezvények szervezés
- iktatási rendszer kialakítása
- belső számlanyilvántartás kialakítása
- határozatok tára
- közgyűlés dokumentumainak vezetése (meghívó, jegyzőkönyv, jelenléti ív, határozatok)
- önkéntes nyilvántartás
- iratmegőrzés
- kiadványszerkesztés, reklámanyag tervezés
- fénymásolás
- nyomtatás
- eszközbérlés (projektor, laptop, paraván, vetítővászon)
- rendezvényekhez helybiztosítás (képzés, megbeszélés, kisebb létszámú összejövetel)
A Titkársági szolgáltatást igénybe veheti folyamatos szolgáltatásként, és akkor nem lesz gondja az adminisztrációs teendőkre, jogszabályoknak megfelelés nyomon követésére; vagy kérheti alkalmanként, ha egy-egy konkrét kérdés felmerül.
Mérföldkő szolgáltatás:
Olyan komplex szolgáltatási csomag, mely adott pillanatban a szervezet meghatározott dokumentumainak a rendbetételét, jogszabályi harmonizációját teszi rendbe (pl. vezető váltás esetén), ami után a szervezet vezetője, vagy általa kijelölt személy a megnyugtatóan rendbe rakott dokumentumokat maga is felelősen tudja kezelni. Az érintett dokumentumok köre a szervezet vezetőjével közösen kerül kijelölésre.